Czym jest karnet bojowy? Gdzie mogę dowiedzieć się o nim więcej?

Informacji o karnecie bojowym najlepiej poszukać w grze, wybierając opcję Karnet bojowy:


Jak kupić karnet bojowy

W Fortnite: Battle Royale kliknij zakładkę KARNET BOJOWY na górze ekranu, a następnie ZDOBĄDŹ KARNET BOJOWY.

Wybierz karnet bojowy, następnie potwierdź zakup

Nagrody

Po kupieniu karnetu bojowego możesz go awansować na kolejne poziomy i zdobywać różne nagrody. Mechanika karnetu została zaktualizowana w Sezonie 7 Rozdziału: nie zdobywasz już 1 nagrody na poziom (jak w poprzednich sezonach), a zamiast tego otrzymujesz gwiazdki bojowe, które pozwalają ci odbierać nagrody z dostępnych stron (jest ich 10). Aby zdobyć dostęp do kolejnych stron karnetu bojowego, gracze muszą zdobyć i odebrać wystarczającą liczbę nagród lub osiągnąć odpowiedni poziom karnetu.

Nagrody karnetu bojowego można zdobywać wyłącznie w danym sezonie i nie będą dostępne w późniejszych.

Tag WYMÓG widoczny na podglądzie niektórych nagród oznacza, że zanim zyskasz do niego dostęp, musisz zdobyć wszystkie pozostałe nagrody z danej strony.

Tag WYMAGA PRZEDMIOTU PODSTAWOWEGO oznacza, że to wariant i do odblokowania go niezbędne jest posiadanie podstawowej wersji stroju.

Uwaga: jeśli kupisz karnet, możliwe będzie awansowanie go na poziom ponad 100, jednak nie otrzymasz już żadnych nowych nagród. Jeśli nie zakupisz karnetu, awans ponad poziom 100 będzie niedostępny.

Awansowanie karnetu bojowego

Swój karnet bojowy możesz awansować na kilka sposobów: 

  • Zdobywając punkty doświadczenia (PD) po otrzymaniu medali w trakcie meczu
  • Wykonując wyzwania
  • Awansując na wyższy poziom w sezonie
  • I dzięki innym akcjom w grze

Poziomy da się też kupować, wykonując następujące czynności:

Uwaga: każdy poziom kosztuje 150 V-dolców.

  • Kliknij zakładkę karnetu bojowego na górze ekranu. 
  • Kliknij poziom karnetu, na który chcesz go awansować przy użyciu zakupionych poziomów. 
  • Kliknij Zbierz wszystko.
    • Uwaga: Przeniesiesz się na nowy ekran, gdzie dostosujesz liczbę nagród, które chcesz kupić. 
  • Kliknij i przytrzymaj Kup, by dokonać zakupu.
    • Uwaga: jeśli masz za mało V-dolców, na przycisku zamiast tego znajdzie się napis Zdobądź V-dolce i konieczny będzie zakup większej ich liczby.

Uwaga: nie można kupować poziomów powyżej 100.


Czy ten artykuł rozwiązał Twój problem?

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Daj nam znać, jak możemy Ci pomóc.